OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett av de mest etablerade och erfarna bemanningsföretagen i Stockholm.Vi erbjuder uthyrning, rekrytering, och entreprenad och har tjänster inom kontor, ekonomi, lön, HR, sälj/marknad, industri/teknik och lager. Vi söker nu för rekrytering till kund en Inköpsassistent - heltid - tillsvidare Företaget är beläget i Spånga och är ett grossist- och importföretag som marknadsför sjukvårdsrelaterade produkter av engångs- och korttidskaraktär på den nordiska marknaden.Arbetsuppgifterna består av inköpsadministration, import och exportdokumentation, interna och externa kontakter med lager och speditörer, leveransbevakning, fakturakontroll, artikelunderhåll mm. för att passa för tjänsten behövs erfarenhet av import och exporthantering, tulldokumentation och goda kunskaper i engelska och data.Detta är ett mycket varierande arbete med mycket eget ansvar och självständighet. Ring gärna vår rekryterare Anna-Lena Gällström om du vill veta mer.tel.nr.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719