OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om HIREQ:
HIREQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med säte i Ystad. Vi är en pålitlig partner som erbjuder HR-relaterade tjänster till såväl enmansföretag som storföretag. Våra ledord är kvalitet, enkelhet och personlighet.
För kunds räkning söker vi nu en inköpsassistent för bemanningsuppdrag på deltid.
Arbetsbeskrivning:
Som inköpsassistent kommer du att avlasta inköpsansvarig med diverse arbetsuppgifter inom området. Vår kund har en ökad efterfrågan av sina produkter vilket medför en större arbetsbelastning på inköpsavdelningen.
Profil:
Du bör ha några års erfarenhet av att arbeta med inköp på ett större företag. Som person är du noggrann, lättlärd och trivs i rollen som inköpare på ett företag. Du bör ha skinn på näsan, vara smidig i såväl de interna som externa kontakterna och ha en god administrativ förmåga. Engelska är ett krav. Kunskap i affärssystemet Jeeves är en merit.
Denna rekryteringsprocess:
Denna tjänst är ett bemanningsuppdrag på ca 50 % med omgående start. Vi gör ett löpande urval och ser därför gärna att du skickar in din ansökan så fort som möjligt. Vid eventuella frågor kontakta ansvariga rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Sahlin
0411-55 55 52
Ingrid Duvander
0411-55 55 51
Johan Sahlin
0411-55 55 52
0411-555552
Johan Sahlin
0411-55 55 52
Ingrid Duvander
0411-55 55 51
Nicole Areskoug
0735212887
Alpar Simon
+46705083029
Thomas Nevlin
Nicole Areskoug
0411-55-55-56