OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har 6600 kontor i 70 länder över hela världen och en total omsättning på 170 miljarder SEK.I Sverige har vi 5000 anställda och är rikstäckande med ca 50 kontor.Vi arbetar som en komplett HR-partner med globala och lokala kunder inom områdena: Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Captial Solutions.Adecco har lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag. Detta innebär att du är anställd av Adecco men arbetar ute hos kunden.Kunden för detta uppdrag är ett mycket intressant internationellt Telecomföretag. Arbetsuppgifter: Ge stöd år inköparna med placeringsorder för verktyg och utrustning Ge stöd år inköparna med att följa upp leveranser Ge stöd år inköparna med att uppdatera system Ge stöd år inköparna med generella inköps uppgifter. Vem söker vi?Du har en god administrativ förmåga, mycket god datavana i MS Office och Outlock.Dina kunskaper i svenska och engelska är goda, både muntligt och skriftligt.Du ska ha lätt för att kommunicera, organisera, samarbeta och kunna prioritera.Tidigare erfarenhet av inköp samt att ha arbetat i SAP är meriterande. För att arbeta som konsult på Adecco bör du vara positiv, flexibel, ansvarstagande och intresserad av att arbeta med flera olika företag. Om detta verkar vara något för dig så kan du ansöka genom att registrera dig på Adeccos hemsida www.adecco.se Vi kommer att behandla inkommande ansökningar löpande så ansök gärna så fort som möjligt.