OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Personal grundades 1994 och finns idag i Stockholm, Södertälje, Malmö, Göteborg, Eskilstuna och Örebro.Vi är ett av Sveriges snabbast växande bemanningsföretag och arbetar inom fordon, teknik & logistik, bygg & fastighet, ekonomi och administration.Inköpsassistent till Internationellt företag En inköpsassistent ansvarar för inköpsprocessen från fabriken.Tjänsten innebär också att du ska dela med dig av informationen av inköp och inventarier till berörda säljare.Du kommer att ha löpande kontakt med fabriken och huvudkontoret för att säkerställa att alla leveranser är på väg och kommer i tid.Du måste också vara öppen för att göra allmänna administrativa arbetsuppgifter inom avdelningen.Du kommer att göra dagliga inventarierapporter.Veckovis rapporterar du till försäljningschefen.Du kommer också att ta emot och kontrollera krediteringar och rapportera till produktchefen.I arbetet ingår också hålla ordning på avtal och uppdatera prislistor. Krav: Mycket goda engelska kunskaper är ett krav för tjänsten då koncern språket är engelska och all rapportering sker på engelska.Goda datakunskaper framför allt i Excel är nödvändigt.Du bör ha någon slags akademisk bakgrund inom logistik/ekonomi.Arbetslivserfarenhet inom angränsande område är meriterande.Du måste trivas med att vara spindeln i nätet. För att passa in på vårt kundföretag måste du vara drivande, stark och kunna arbeta självständig.Samtidigt måste du vara öppen, ödmjuk och ha stor integritet eftersom du arbetar i en mångkulturell miljö.Intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Eriksson
Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00