Inköpsassistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker en inköpsassistent till huvudkontoret i Solna, tjänsten är ett vikariat på heltid under ca ett år med omedelbar tillsättning. Som inköpsassistent kommer du att arbeta med alla funktioner i inköpskedjan som bl.a. inköpspriser, beställningar, bevakning och fakturakontroll. Tjänsten innebär också en hel del informationssökning och problemlösning vilket innebär många kontakter internt inom bolaget samt med externa leverantörer. Avdelningen är relativt liten så det är viktigt att du har en "doer-mentalitet" och inte är rädd för att ta initiativ. Vi söker dig med minst gymnasiekompetens. Har du tidigare arbetat med inköp och har erfarenhet på hela kedjan från beställning till leverans och slutlig faktura är det meriterande. Är du högskolestuderande eller skall bli och vill ta ett års uppehåll i dina studier är även det en bra bakgrund. Tjänsten kräver att du talar och skriver flytande engelska samt att du är datorvan och behärskar Office-paketet och gärna även Axapta. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och vill att du är serviceinriktad och har lätt för att slutföra dina arbetsuppgifter samt anpassar dig väl i sociala gruppsammanhang.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kylma AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 26 maj 2008
  • Ansök senast: 10 juni 2008

Postadress

Västbergavägen 43
HÄGERSTEN, 12630

Liknande jobb


30 november 2024

29 november 2024