OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För kunds räkning söker vi en inköpsassistent till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att tjänstgöra på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Som inköpsassistent kommer du att[vara[kontaktperson för interna uppdragsgivare avseende mediainköp. Du[kommer också vara[kontaktperson för[externa mediabyråer. Du[ansvarar för att säkra effektiva och punktliga betalningar samt för att mediainköpen är avstämda mot inköpsorder. Vidare kommer du att[kontrollera och uppdatera uppgifter i företagets affärssystem. Du har[goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel. Det är meriterande om du har arbetat med SAP. Du har analytisk förmåga och siffersinne. Du är social och har god förmåga att skapa dig ett nätverk i ditt arbete. Du måste kunna kommunicera[på engelska då detta är företagets koncernspråk. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt.[Observera att[tjänsten kan komma att[bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37