Inköpsassistent

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en inköpsassistent till vår uthyrningsverksamhet. Vår kund är en statlig myndighet i Halmstad som behöver förstärkning i sitt team omgående. Uppdraget börjar snarast möjligt och varar i dagsläget till 31 maj (med eventuella möjligheter till förlängning). Som inköpsassistent arbetar du med följande arbetsuppgifter: - Ansvarar självständigt för att avrop/inköp av varor och tjänster sker i överensstämmelse med LOU i nära samarbete med beställare och sakkunniga. - Tillser att lagar, förordningar samt ingångna avtal följs. - Genomför avrop, andra konkurrensutsättningar och direktupphandlingar - Ansvarar för kontorets löpande verksamhet, ex. posthantering m.m. Vi söker dig med ekonomi- alt. inköparutbildning eller erfarenhet av adminstrativt arbete. Som person är du serviceminded, med god datavana och hög integritet. Du ser lätt vad som behövs göras, löser gärna problem, tar egna initiativ och har förmågan att prioritera. Då arbetsgruppen är relativt liten krävs också att du har god samarbetsförmåga. Då vi tillämpar löpande urval ser vi gärna att du skickar in din ansökan så fort som möjligt.

Sammanfattning

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023