OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vägen framåt för dig som söker jobb eller personal.Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar.Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag, kvalitets- och miljöcertifierade och ingår i Lerniakoncernen.Läs mer på www.lernia.se/bemanning Ort Stockholm Beskrivning av tjänsten Vi söker omgående en erfaren inköpsassistent med kunskap om kvalitetsprocesser inom ISO9001/Miljö 14001.Möjlighet för dig som vill arbeta med operativa inköpsfrågor och med att utveckla inköpsrutiner för en effektiv inköpsprocess. Arbetsuppgifter: -säkerställande av inköpskommunikation -bistå vid offertförfrågningar eller upphandlingar samt sammanställningar av beslutsunderlag -implementera nya avtal i verksamheten samt bistå med uppföljningar och utvärderingar av leverantörer -uppdatera instruktioner och rutiner för arbetssätt och förbättringar av inköpsprocesser Din bakgrund Kompetenskrav: -minst gymnasium med påbyggnad inom inköp -certifiering enl SILF eller motsvarande samt några års arbetslivserfarenhet.-goda kunskaper i inköp och ekonomi -vana vid att utveckla och beskriva processer -erfarenhet från större företags inköpsverksamheter -bra samarbetsegenskaper och förmåga att förstå andra verksamheters behov.Som person är du strukturerad, noggrann och analytisk.Meriterade är om du har kunskaper i proceedo eller annat inköpssystem. Anställningsvillkor: Visstidsanställning 6 månader med möjlighet till förlängning. Tillträdesdag:Omgående