OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som hyr ut och rekryterar personal inom områdena industri, lager, bygg, el, städ, butik och kontor. Uniflex är noterat på Stockholmsbörsen och finns idag på 37 orter i Sverige samt i Manchester, Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- samt miljöcertifierat. Tjänsten innebär att du kommer att arbeta som inköpsassistent mot både Svenska och utländska leverantörer hos en av våra kunder i Kalmar. För att vara aktuell för denna tjänst önskar vi att du har tidigare erfarenhet av kund/ leverantörskontakt. Då kundens verksamhet är inom teknisk industri är det viktigt att du har teknisk grundkunskap och antingen teknisk utbildning eller erfarenhet av exempelvis mätteknik eller ritningsläsning. Arbetsuppgifterna kan handla om exempelvis avrop/ inköp av olika komponenter, metaller och även inköp av bearbetning hos olika leverantörer. Som person är det viktigt att du är noggrann och stresstålig. Goda kunskaper i Engelska och Svenska, tal och skrift är en förutsättning för att söka denna tjänst. Tjänsten ska tillsättas omgående och urval sker löpande. Sök därför så snart som möjligt. Ansökan sker via vår hemsida: www.uniflex.se Eventuella frågor besvaras av Björn Almqvist, personalansvarig på Uniflex.