Inköpsassistent

Inköpsassistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har någon tidigare erfarenhet som inköpsassistent. Rollen är administrativ. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:



- Ge stöd till Inköpare i att hantera kontrakt, påskrifter, arkivering och godkännande
- Ge stöd i hur man lägger in inköporder i SAP
- Skapa och underhålla Master Data
- Kontakt med leverantör gällande faktura och leverans frågor

Du kommer tillhöra ett mindre agilt team vilket innebär att du kommer även utföra andra arbetsuppgifter än ovan.
Du behöver ha följande tidigare erfarenhet/utbildning:

- Tidigare relevant erfarenhet från administrativa inköpsuppgifter

- SAP kunskap är meriterande
- Erfaren användare av Excel och Office 365

- Flytande affärsengelska samt Svenska i tal och skrift


Personliga egenskaper som värderas högt är: Förmåga att se vad som behöver göras och gör det, Prestigelös hjälper till där det behövs, Flexibel anpassar dig efter arbetsbelastning samt Organiserad ser detaljer.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Uppdraget är heltid, 6 månader med möjlighet till förlängning. Start omgående.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserad konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 februari 2021
  • Ansök senast: 22 februari 2021

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023