OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Vi erbjuder ett omväxlande arbete med erfarna kollegor på kontoret i Stockholm. Du kommer att bli en del av lekteamet på inköp som i dagsläget består av tre personer. Inköpsteamet är en del av sälj och marknadsavdelningen. Följande arbetsuppgifter blir aktuella för dig.
Sköta all administrativ hantering genom hela inköpsprocessen, främst orderläggning
Uppföljning och bevakning av orders och leverans.
Uppläggning och uppdatering av nytt sortiment - registrering i system, produktbeskrivning och taggning.
Granskning och uppföljning av fakturor.
Hålla löpande kontakt med leverantörer.
Stödja teamet i det dagliga arbetet.
Vem söker vi?
Vi söker dig som är självgående med stort ordningssinne och intresse för försäljning och e-handel. Du fungerar väl såväl i ett team som under eget ansvar. Som person ser vi gärna att du:
Har vidareutbildning i inköp och/eller annan relevant utbildning.
Har god datorvana och behärskar office-paketet, främst Excel, en känsla för siffror ses som mycket positivt.
Kan jobba både självständig och i ett team samt är bekväm med att ta egna initiativ.
Är detaljorienterad med stark förmåga att uttrycka dig skriftligt.
Som person är du social, utåtriktad och positiv vilket gör att du har lätt för att arbeta med andra och du tar ansvar för dina arbetsuppgifter.
Är flytande i svenska samt engelska.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Placering på Sveaplan i Stockholm.
Intervjuer sker löpande.