OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår inköpsavdelning söker vi en inköpsassistent/leveransbevakare. Det innebär att du bevakar orderingången och beställer hem material genom avrop. Du kontrollerar och följer upp leveransplaner. Det innebär också att ta kontakt med leverantörer och säkerställer leveransdatum. Du signalerar internt när leveranser blir försenade samt arbetar med att finna andra alternativa lösningar om förseningar uppstår.
Vi söker dig som
Har avslutad gymnasial utbildning, gärna eftergymnasial inriktning inom området
Har erfarenhet av administrativt arbete
Är en tydlig kommunikatör och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift, eftersom arbetet innebär många kontakter både inom och utanför företaget.
Är strukturerad och självständig och kan ta initiativ och leda dig själv i det dagliga arbetet.
Har goda datakunskaper främst i Excel, har du erfarenhet av arbete i affärssystemet Monitor är det ett plus.
Kan uttrycka dig väl i tal och skrift i såväl svenska som engelska.
Tjänsten är ett föräldravikariat.
Vi erbjuder dig:
En arbetsplats där vi är ett gott gäng som hjälper varandra där det behövs.
Möjligheten att representera ett företag som har stabil soliditet, stor investeringsvilja och stora ambitioner!
En utvecklande och spännande arbetsplats med högt tempo där vi alla arbetar mot gemensamma mål.
Årliga kick-offer, sommar- och julfester och däremellan Teambuildingaktiviteter.
Heltidstjänst.
Kontakta oss
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att Sophie Pantsar, 0472-360 92. Vi vill gärna ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2022-08-08. Skicka din ansökan märkt ”Inköp” till personal@wica.se, märk den med Inköp.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Jarl
0706-817127