OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ardena Södertälje AB är en del av Ardenas Drug Substance grupp. Vi tillverkar aktiva farmaceutiska ingredienser (API) till kliniska studier. Dessutom tillverkar vi adjuvanser och excipienter till Life Science marknaden.
Vi är i en expansiv fas och söker rätt personer att bli en del av vårt team.
Därför söker vi nu materialassistent till vår site i Södertälje. Arbetet kommer att utföras självständigt, men i nära samarbete med kollegor inom och utanför avdelningen. Vi ser att du är ansvarstagande och ordningsam.
Dina primära arbetsuppgifter kommer att vara:
- Inköp av material
- Hantera och följa upp ordererkännanden
- Leveransbevakning och säkerställning av hemtagning av material
- Rapportera eventuella avvikelser i inflödet av material
- Register och material-underhåll
- Prisuppdateringar och skapande av nya produktnummer
- Diverse administrativa och övrigt förekommande arbetsuppgifter
Vem är du?
Vi ser att du:
- Har gymnasieutbildning
- Tidigare erfarenhet inom inköp
- Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift
- Trivs med att arbeta självständigt
- Är flexibel och kan arbeta med flera arbetsuppgifter parallellt
- Är strukturerad och kan följa skriftliga instruktioner
- Har god förmåga att prioritera och att kunna lösa problem som uppstår
Det är meriterande om:
- Du har arbetat inom läkemedelsbranschen
Vad vi erbjuder
- En tydlig lönestruktur
- En dynamisk arbetsplats med trevliga kollegor
- Öppen, rak och omhändertagande kultur
- Flexibla arbetstider
- 25 dagars semester
- Friskvårdsbidrag (400 SEK/månad)
Tjänsten är på heltid och börjar med en 6 månaders provanställning och övergår därefter i en tillsvidareanställning. Arbetstiderna är 8-17 inklusive 1 timmes lunch.
Vi erbjuder en arbetsplats med god social miljö, där individuellt ansvar är mycket viktigt. Alla medarbetare hos oss är från olika bakgrunder, både utbildningsmässigt och kulturellt, och allas bidrag är lika viktigt för att nå våra mål.
Du kommer att kunna påverka detaljer som rör ditt arbete och förslag på förbättringar uppmuntras.
Du kommer att ansluta till ett företag i en väldigt expansiv och spännande period.
Ansökningstiden är satt till 9 September, men vi kan komma att hålla intervjuer tidigare än så, så vänta inte med din ansökan!
För frågor gällande rekryteringen, kontakta Stefanie Olsson: Stefanie.Olsson@ardena.com (mailto:stefanie.olsson@ardena.com) Telefon 070 935 09 07
Kontaktpersoner på detta företaget
Albin Olofsson
+46722539251