inköpsassistent

Arbetsbeskrivning

Till inköpsavdelning
Inter Agenturer AB har i över 50 års tid importerat olika artiklar främst leksaker, inredningsprodukter, köksartiklar och säsongsvaror. Våra kunder består av detaljister över hela Sverige samt Finland.

Vi söker dig som är , serviceinriktad och har en god kommunikationsförmåga. För att lyckas i rollen behöver du även vara välorganiserad, strukturerad och ha förmågan att hantera flera arbetsuppgifter pararellt. Goda kunskaper i engelska och svenska både tal och skrift är ett krav. Goda datakunskaper är också ett krav. Kunskaper i Microsoft Navision är meriterande. Eftersom vi är ett mindre familjeföretag är det självklart för oss att man är flexibel och har förmåga att snabbt ändra prioriteringar för att kunna lösa ev. problem som dyker upp.
Arbetsuppgifter:
Korrespondens med utländska leverantörer
Instansning av artiklar
Leverantörs order
Leverantörsbevakning att leveranserna sker i tid.
Ordna med lastning av container samt samlastning
Avstämning fakturor mot orden.
Kontrollera underlag till betalningsansvarig.


Välkommen med din ansökan till oss, skicka din ansökan till anna.cocozza@interagenturer.se
Vi kommer ha löpande urval med sista datum 2022-11-10
Skicka din ansökan redan idag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inter Agenturer AB LINKÖPING
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2022
  • Ansök senast: 10 november 2022

Postadress

Duvkullestigen 4
LINKÖPING, 58725

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023