Inköpsassistent

Inköpsassistent

Arbetsbeskrivning

Noggrann inköpsassistent till BEREDD.se
BEREDD.se söker nu en ansvarsfull inköpsassistent till Sveriges snabbast växande e-handel för människor med ett intresse för casual outdoors. Idag är vi 5 personer som arbetar tillsammans och vill nu addera en 6e till teamet. Bolaget växer i en hög takt och behöver därför fylla nedanstående roll. Intervjuer kommer att ske löpande från början av juni, med tillsättning omedelbart.
Dina arbetsuppgifter kommer att vara:
Dokumentera inköp i Excel och vårt lagersystem Ongoing
Genomföra leveranskontroller mot leverantörsfaktura
Ta kontakt och föra en dialog med leverantörerna
Bestämma sortiment tillsammans med inköpschef
Lägga beställningar på nya och återkommande produkter
Kalkylera framtida inköpsbehov
Vara till allmän hjälp för övriga på kontoret

Personliga egenskaper:
Vi söker någon som är strukturerad och lösningsorienterad som gärna hjälper till där det behövs. Ingen erfarenhet av inköp krävs för rollen men du bör ha en viss datorvana. Du är noggrann, ansvarsfull och har god problemlösningsförmåga. Vi ser att vår nya kollega har mycket god kommunikativ förmåga i både svenska och engelska. Vi ser även att du har/är:
God datorvana, och förståelse av Excel
Samarbetsvillig och redo att ta sig an nya uppgifter
Nyfiken, lösningsorienterad och positiv
Förmåga att ta ansvar och kan driva självständigt arbete
Slutförd gymnasial utbildning
Intresse för utomhusaktiviteter är meriterande

Som anställd på BEREDD.se:
Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Arbetstiderna är 08.30-17.00 måndag till fredag. Vi sitter på ett luftigt kontor i Skarpnäck och du kommer att bli en viktig person i vårt härliga gäng. Kontoret ligger i nära anslutning till tunnelbana och buss.
Vi är ett litet team som jobbar nära varandra och det finns stort utrymme för att utveckla processer och påverka hur vi jobbar. Vi älskar att befordra internt så det finns stora utvecklingsmöjligheter för rätt person.


Anställningsform: Tillsvidareanställning
Omfattning: Heltid
Lön: 28500:-
Start: Omgående



Ansökan skickas till Ludivine Veyssiere, VD, och vi ser gärna ett CV samt personligt brev kring varför du skulle passa bra för rollen. Har du frågor kring tjänsten eller vill veta mer om BEREDD.se är du varmt välkommen att kontakta Ludivine via LinkedIn eller kontaktvägarna nedan.
Mail: ludivine.veyssiere@beredd.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Always Ready Sweden AB Johanneshov
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 maj 2023
  • Ansök senast: 11 juni 2023

Postadress

Rökerigatan 19
Johanneshov, 12162

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023