OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en inköpsassistent till en av våra kunder i Malmö. Företaget är en ledande aktör på den skandinaviska eftermarknaden för bilreservdelar och verkstadsutrustning.
Som inköpsassistent medverkar du till att materialförsörjningen fungerar på ett optimalt sätt bl.a. med avseende till servicenivå, tillgänglighet och kapitalbindning.
I din roll kommer du att vara behjälplig med inköp till vårt centrallager, där arbetsuppgifterna består av avrop, orderbekräftelse och leveransbevakning.
Vi söker dig som är duktig på att organisera, planera, strukturera och som trivs med att arbeta systematiskt. Dina styrkor ligger i att du är ansvarstagande, serviceinriktad och noggrann.
Vi ser gärna att du som sökande har några års erfarenhet av liknande operativa arbetsuppgifter. Alternativt kan denna tjänst vara en karriärmöjlighet för dig som har en utbildningsbakgrund inom logistik eller inköp. Tjänsten kräver att du, utöver svenska språket även behärskar engelska i tal och skrift.
För oss är mångfaldsfrågor en viktig del i vår vardag. Vi strävar efter en högre representation av medarbetare med internationell bakgrund, jämnare könsfördelning samt en åldersstruktur som på bästa sätt speglar våra kunder.
Stämmer denna beskrivning in på dig är du välkommen med din ansökan snarast till mp@pikepersonal.se
Intervjuer sker löpande och vid eventuella frågor kring tjänsten är ni välkomna att kontakta Michaela Persson på 0723664699.
Kontaktpersoner på detta företaget
Michaela Persson
0723664699
Ida-Maria Karlsson
0707209885