OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inköpsassistent sökes av Adecco i Södertälje med start omgående för ett 4 månader långt uppdrag med möjlighet till förlängning. Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Uthyrning, Rekrytering, Outsourcing och Career Services. Arbetsuppgifter -orderadministration -hantering av inflöde av rekvisitioner -enklare förfrågan-pris och leveranstid -orderläggning -registrering av ordererkännanden -hantering av fakturaflöde Kvalifikationer Praktisk erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter samt dito tillhörande inköps- samt fakturahanteringssystem. Personliga egenskaper Du är en bra teammedlem som tycker om att arbeta med roterande arbetsuppgifter och hjälpa till där det behövs.Du är också lyhörd och har en god förmåga att kunna uttrycka dig. Intresserad?Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.