Inköpsassistent / administratör - Åstorp

Arbetsbeskrivning

Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne.  Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. 



Vill du arbeta för Sveriges största etikettproducent och vara en del av ett bolag där allas roller viktiga och betydelsefulla? Företaget tillgodoser i huvudsak den nordiska industrins märkningsbehov genom att erbjuda etiketter och utrustning, som bidrar till ökad flexibilitet i kundens tillverkningsprocess, och därigenom ökad lönsamhet.
 
Vi söker för omgående rekrytering en inköpsassistent/administratör till ett spännande företag i Åstorp. I tjänsten ingår att administrera uppgifter och inköp. Du kommer att arbeta i företagets affärssystem men även i Excel. Tjänsten kan komma att ändras lite under tidens gång och det krävs att man som person är prestigelös för att utföra andra arbetsuppgifter så som att svara i telefon och hjälpa till med interna inköp.

Det övergripande arbetet innefattar hantering av ordrar, ordererkännande, skicka bekräftelser samt göra bokningar, skapa ordrar, avräkningar, rapportera in plocklistor samt göra diverse avstämningar. Arbetet ställer krav på noggrannhet och självständighet. Vi förväntar oss at du har en avslutad gymnasieutbildning. Meriterande är att du har administrativ vana, att du kan hantera Excel, Outlook, Word och någon form av affärssystem. Personliga egenskaper som efterfrågas är driven, social, självgående. Även att du som person är ödmjuk, lyhörd och gillar förändringar.

Arbetstider: Dagtid (mån-tor 7.30-16.30, fre 7.30-14.30)
Beräknat startdatum: Måndag 2 aug 2021.

Vi tillämpar löpande rekrytering och omber dig att söka omgående. Din ansökan behandlas konfidentiellt. 

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann Larsson
042-210299
Husein Mehmedovic
042-210299
Sandra Dahlqvist Balhuizen
042-21 02 99
Rekryteringskonsult Husein Mehmedovic
042-210299
Rekryteringskonsult Sandra Balhuizen
042-210299
Rekryteringskonsult Ann Larsson
042-210299
Rekryteringskonsult Olof Andersson
0703-103 192
Peter Johnsson
042-210299
Ekonomi/administration
ekonomi@processbemanning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Processbemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juli 2021
  • Ansök senast: 18 augusti 2021

Besöksadress

Stortorget 11
HELSINGBORG

Postadress

Stortorget 11, 1 tr
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023