Inköpsassistent / administratör- Malmö (50 %)

Arbetsbeskrivning

Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne.  Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. 



Vi söker för omgående tillsättning 1 st inköpsassisten/administratör till spännande och innovativt företag i Malmö. 
Vi söker dig som har tidigare administrativ erfarenhet och har du arbetat med inköpsrelaterade uppgifter är det meriterande. Vi ser gärna att du har några års arbetsliveserfarenehet. Då tjänsten är deltid går den att kombinera med stuier eller annat arbete. 

Arbetsuppgifter består i att  supportera inköpsansvarig samt atyt vara behjälplig med administrativa uppgifter på företaget. Du kommer arbeta i företagets affärssystem och det är viktigt att du har tidigare erfarenhet av någon typ av affärssystem. Har du tidighare arbetat i Pyramid är det mycket meriterande. Det är även viktigt att du har kännedom och erfarenhet av arbete i Excel. 
Du kommer hantera ordrar, ordererkännande, skicka bekräftelser samt göra bokningar, skapa serviceorder, avräkningar, rapportera in plocklister samt göra diverse avstämningar. Arbetet ställer krav på noggrannhet och att du kan och vill arbeta självständigt. 
Vi ser gärna att du har utbildning på lägts gymnasienivå, att du har administrativ vana  samt att du hanterar Excel, Outlook, Word och någon form av ERP-system/affärssystem. Som person är du ödmjuk och lyhörd samt förändringsbenägen.  

Tjänsten ska tillsättas omgående varför vi uppmanar dig till att söka omgående. Vi tillämpar löpande urval. Ansök via länk nedan. Din ansökan behandlas konfidentiellt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann Larsson
042-210299
Husein Mehmedovic
042-210299
Sandra Dahlqvist Balhuizen
042-21 02 99
Rekryteringskonsult Husein Mehmedovic
042-210299
Rekryteringskonsult Sandra Balhuizen
042-210299
Rekryteringskonsult Ann Larsson
042-210299
Rekryteringskonsult Olof Andersson
0703-103 192
Peter Johnsson
042-210299
Ekonomi/administration
ekonomi@processbemanning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Processbemanning AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 oktober 2020
  • Ansök senast: 15 november 2020

Besöksadress

Stortorget 11
HELSINGBORG

Postadress

Stortorget 11, 1 tr
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023