OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Nu söker vi en Inköpsassistent / Administratör till vår internationella kund i detaljhandeln. Som Inköpsassistent / Administratör kommer du bland annat att ha hand om kontrakts- och orderhantering i deras NCG-system, publicera information på intranätet, utvinna rapporter samt utföra andra liknande administrativa uppgifter.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Kvalifikationer
- Du har tidigare administrativa erfarenheter
- Du har erfarenhet av att arbeta i Excel och MS Office
- Du har erfarenhet av att arbeta i Acrobat
- Du talar och skriver engelska obegränsat
- Meriterande med erfarenhet från inköpsavdelning
Personliga egenskaper
För att passa som Inköpsassistent / Administratör är du en glad och positiv person som drivs av utmaningar. Du ser vad som behöver göras och har förmågan att driva ditt eget arbete framåt.
Lön
Lön, enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid, visstid. Uppdraget förväntas starta i början av mars och pågå till 30/6 2018, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och uthyrd som konsult till vår spännande kund.
Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm