Inköpsassistent - Ängelholm

Arbetsbeskrivning

Om Processbemanning AB:

Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne.  Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.




Är du strukturerad och intresserad av inköp? Vill du jobba deltid i Ängelholm? Då kan detta vara en tjänst för dig!

Om tjänsten:
Just nu söker vi en strukturerad och noggrann inköpsassistent som vill arbeta deltid på ett växande företag i Ängelholm.

I arbetsuppgifterna ingår det att:
- Lägga beställningar, göra ordererkännande och leveransbevakning.
- Gott samarbete med inköpschef, godsmottagning och montörer.
- Kontakt med leverantörer för beställningar. Då det både är svenska och internationella leverantörer sker en del kontakt på engelska.
- Till viss del fakturahantering.
 
Vem är du?
Som person är du strukturerad för att ha ordning på beställningar och dokument. Du tycker det är roligt att ha flera bollar i luften och har en förmåga att kritiskt granska beställningar och ordererkännande. Du kan hantera stress och samtidigt ta för dig när arbetsbelastningen är lägre.
 
För rätt person finns möjlighet för utveckling inom företaget.
 
Krav för tjänsten är:
 - Datavana av Office och Outlook
- Meriterande att tidigare ha arbetat i affärssystem
- Krav är att du talar och skriver både svenska och engelska, då det förekommer en del utländska kontakter.

Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt.

Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann Larsson
042-210299
Husein Mehmedovic
042-210299
Sandra Dahlqvist Balhuizen
042-21 02 99
Rekryteringskonsult Husein Mehmedovic
042-210299
Rekryteringskonsult Sandra Balhuizen
042-210299
Rekryteringskonsult Ann Larsson
042-210299
Rekryteringskonsult Olof Andersson
0703-103 192
Peter Johnsson
042-210299
Ekonomi/administration
ekonomi@processbemanning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Processbemanning AB Helsingborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Deltid 3 - 6 månader
  • Publicerat: 2 maj 2017

Besöksadress

Stortorget 11
HELSINGBORG

Postadress

Stortorget 11, 1 tr
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023