OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget: Academic Work söker för kunds räkning en inköpsassistent till en heltidstjänst med start i juni.Vår kund är ett av Nordens största företag inom området företagsservice, med 3 000 anställda på 62 orter.Arbetsuppgifter: Som inköpsassistent kommer du t.ex. att arbeta med orderbevakning och orderläggning, där inköpsanmodan kommer från kund och beställning tas omhand utifrån dennes ramavtal.Exempel på inköp är kemikalier och läkemedel.Du kommer även att: .Hantera orderbekräftelser . Arkivera orderunderlag . Hantera returer och fakturaavvikelser .Ta fram analyscertifikat från leverantör Krav på person: Vi söker dig som har .God datavana .Förhandlingsvana . Är duktig på såväl engelska som svenska . Erfarenhet av arbete i något affärssystem, exempelvis IFS Erfarenhet från inköpshantering är meriterande, gärna med branschvana inom läkemedelsbranschen.Som person är du .Noggrann . Serviceinriktad . Samarbetsvillig Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare och hungrigare.Eftersom vi tillsätter löpande vill vi därför tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl