OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Effektiv Bemanning är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vår vision är att vara det bästa bemannings- och rekryteringsföretaget i Västsverige. Genom att ständigt lära och slipa på detaljer blir vi hela tiden skickligare.
För kunds räkning söker vi två inköpsassistenter till en av våra kunder i modebranschen.
Start: Så snart som möjligt
Varaktighet: december, januari, februari ev. mars med möjlighet till förlängning
Arbetstider: mån-fre 8-17
Arbetsuppgifter: assistera inköpare med olika administrativa uppgifter, t.ex. stansa order, mäta kläder, lägga upp information om t.ex. prissättning på hemsidan.
Personliga egenskaper: För att klara jobbet bör du vara driven, självgående och noggrann.
Plus om du har kunskap om textil.
Vid frågor kontakta gärna rekryteringskonsult:
Sofie Klaesson
sofie.klaesson@effektivbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Klaesson
Jimmy Eriksson
Jozefina Pilipovic
Dennis Lenberg
Anna Rapp
Albena Marcoff
jozefina.pilipovic@effektivbemanning.se
Lisa Skoglund