Inköpsassistent i modebranchen

Arbetsbeskrivning

Effektiv Bemanning är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vår vision är att vara det bästa bemannings- och rekryteringsföretaget i Västsverige. Genom att ständigt lära och slipa på detaljer blir vi hela tiden skickligare.



För kunds räkning söker vi två inköpsassistenter till en av våra kunder i modebranschen.
Start: Så snart som möjligt
Varaktighet: december, januari, februari ev. mars med möjlighet till förlängning
Arbetstider: mån-fre 8-17
Arbetsuppgifter: assistera inköpare med olika administrativa uppgifter, t.ex. stansa order, mäta kläder, lägga upp information om t.ex. prissättning på hemsidan.
Personliga egenskaper: För att klara jobbet bör du vara driven, självgående och noggrann.
Plus om du har kunskap om textil.


Vid frågor kontakta gärna rekryteringskonsult:
Sofie Klaesson
sofie.klaesson@effektivbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Klaesson

Jimmy Eriksson

Jozefina Pilipovic

Dennis Lenberg

Anna Rapp

Albena Marcoff

jozefina.pilipovic@effektivbemanning.se

Lisa Skoglund

Sammanfattning

Besöksadress

Åsboholmsgatan 6, 5 Vån
None

Postadress

Åsboholmsgatan 6, 5 Vån
Borås, 50451

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023