OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i hela Sverige samt i Norge och Manchester, Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. Just nu söker vi dig som har tidigare erfarenhet av inköp inom IT, till ett längre uppdrag som inköpsassistent. Vår kund är en välkänd aktör som arbetar med pensionsförsäkringar och har sitt kontor i centrala Stockholm. För detta uppdrag söker vi, som ovan nämnt, dig som har någon form av tidigare erfarenhet av inköp. Du har antingen erfarenhet av inköp inom IT alternativt så har du god kunskap inom IT. I övrigt har du har god vana av kontakt med leverantörer, är tydlig i ditt sätt att kommunicera samt noggran i det arbete du utför. Då uppdraget ska tillsättas omgående är det en fördel om du inte har någon längre uppsägningstid att ta hänsyn till. Låter det som att du är just den vi söker? Skicka då in din ansökan snarast genom att registrera din profil på vår hemsida, www.uniflex.se , så att vi kan ses för en personlig intervju. Glöm inte att bifoga ditt CV samt personligt brev. Vi tar inte emot ansökningar per e-post. Vid problem med att ansöka var god kontakta vår kundtjänst.