OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som vill bli en del av vårt inköpsteam. I vår växande organisation spelar inköp en central roll. Därför förstärker vi nu vår inköpsavdelning med inköpsassistent
I rollen ingår bland annat:
Att stödja inköpsfunktionen i administrativt arbete. Med det avser att korrigera olika artikelfiler så de passar i våra system.
Färdigställa och lägga in bilder, PDF:er och Miljödokumentationer i vår webbshop.
Läsa in prisfiler i affärssystem.
Underhåll och uppläggning av artiklar i affärssystem.
Registervård på artiklar i både affärssystem och webbshop.
Protokollföra sortimentsmöten och underhålla dessa i Microsoft Teams.
Orderläggning av perifera sortiment.
Övriga arbetsuppgifter:
Kunna deltaga i projektarbeten som uppstår inom inköpsmiljön.
Kunna agera med administrativa uppgifter i mån av tid och behov.
Vi söker dig med känsla för struktur och som förstår behovet av kvalitet när det gäller indata. Förutom en god förståelse för affärssystem har du goda kunskaper i Microsoft Excel och baskunskaper i Adobe Photoshop. Erfarenhet av affärssystemet Jeeves är meriterande.
Som person är du en doer som får saker gjorda. Du är självgående och ansvarsfull samtidigt som du arbetar väl i team. Du är lättsam och har bägge fötterna på jorden.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med en tjänstgöringsgrad på 100 %. Placeringsort är Anderstorp.
Passar tjänsten ovan in på dig? Maila då in din ansökan till annelie.andersson@elkedjan.se och märk din ansökan med ”Inköpssassistent”.
Sista ansökningsdatum 2021-03-19. Tillträdesdatum 2021-05-01.
Vi behandlar ansökningar löpande.
Vid frågor är du välkommen att höra av dig till:
Annelie Andersson, Ekonomichef. Tel 0371-193 23. E-post annelie.andersson@elkedjan.se alt.
Matz Gustafsson, Inköpschef. Tel 0371-193 35. E-post matz.gustafsson@elkedjan.se