Inköpsassistent med start i augusti

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat. Adecco Office & HR söker nu en inköpsassistent för ett längre vikariat. I rollen som inköpsassistent kommer du att ha kontroll på företagets lagersaldon, underhåll av datasystem och säkerställa leveranser.I arbetet ingår även mycket kontakt med leverantörer, sköta prisuppdateringar samt fakturakontroll.Du kommer vidare att arbeta med out-of-stock rapportering samt vara involverad i projekt inom supply chain området. Vi söker dig som har erfarenhet inom inköp och logistik.Att du har goda kunskaper i Office- paketet, främst Excel samt har goda kunskaper i engelska är ett krav för tjänsten.Vi ser vidare att du har erfarenhet från att ha arbetat i SAP samt utbildning inom logistik. Arbetet ställer krav på dig att du har god analytisk förmåga samt att du är strukturerad.Som person är du glad och positiv och gillar att ha kundkontakt.Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Som konsult hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och träffa nya intressanta kontakter.Intervjuer kommer att hållas löpande, så välkommen med din ansökan redan idag.Du finner tjänsten på www.adecco.se.För att söka registrerar du först ditt CV för att därefter ansöka.

Sammanfattning

Postadress

Torggatan 6
Göteborg, 41105

Liknande jobb


Inköps och e-handelsexpert

Inköps och e-handelsexpert

22 november 2024

Sourcing Manager Software

Sourcing Manager Software

22 november 2024

22 november 2024

21 november 2024