OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
I rollen som inköpsassistent kommer du arbeta tätt med befintliga inköpare, ingenjörer, driftpersonal samt arbetsledare hos vår kund. I denna roll kommer du att stötta och hjälpa till med de administrativa arbetsuppgifterna, vilket gör att arbetsuppgifterna har stor variation.
Dina främsta arbetsuppgifter är:
- Offertintagande för kommande inköp
- Fakturahantering
- Hantering av arbetsorder
- Hantering av tidssedlar från inhyrda entreprenörer
Detta är ett konsultuppdrag via oss på Studentwork med start så snart som möjligt och som sträcker sig 6/12 månader framåt med chans till förlängning i uppdraget.
Din profil
Vi söker dig som tidigare arbetat med administration eller som inköpsassistent i 3-5 år och gärna inom en teknisk miljö alternativt har en teknisk förståelse/intresse. Som person är du nyfiken och ansvarstagande med en positiv inställning. Vidare är du strukturerad och gillar att arbeta i en miljö med många olika arbetsuppgifter. Vi ser att du som söker har god vana i MS office och är flytande i svenska, så väl tal som i skrift.
Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!
Om Studentwork
Studentwork är ett av Nordens ledande konsult- och rekryteringsföretag specialiserade på studenter och examinerade kandidater med upp till fem års erfarenhet. Vi är verksamma inom ekonomi, försäljning, marknadsföring, teknik och administration.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emma Gefvert
+46739889916