Inköpsassistent på 50%

Arbetsbeskrivning

Qtym söker nu för kunds räkning en inköpsassistent på 50% för uthyrning till Karlstadbaserat bolag i drygt 6 månader med start i februari.

Tjänsten innefattar leveransbevakning, registrering av inköpsorder, fakturakontroll och registrering. Diverse kontakter med leverantörer på engelska i tal och skrift.

Vem är du?

• Du bör ha god datorvana och vana av att arbeta i olika affärssystem
• Kunnig i Excel
• Du bör vara lättlärd och snabbt kunna sätta dig in i nya system
• God kommunikationsförmåga på engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av inköp
• Serviceminded
• Lätt för att arbeta i grupp


Denna process är kort så vi ser gärna att du skickar in din ansökan omgående vid intresse. Kontakta gärna Sara Magnusson, sara.magnusson@qtym.se vid frågor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: QTYM AB Karlstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 2 -
  • Publicerat: 22 januari 2017

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023