OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att arbeta som inköpsassistent?Vill du arbeta i en internationell och dynamisk miljö?Till ett långt uppdrag hos en av våra kunder söker vi nu efter en duktig inköpsassistent, gärna med erfarenhet av SAP R/3.För rätt person finns möjlighet till en fast anställning hos vår kund. Kvalifikationer: För att passa för tjänsten så är det ett krav att du är minst ett års erfarenhet av liknande uppgifter, har du arbetat i SAP R/3 är det mycket meriterande. Som person är du mycket driven och resultatinriktad.Du trivs med att arbeta i en internationell miljö och självklart talar och skriver du engelska obehindrat.Du kommer att arbeta i ett team och ha många leverantörskontakter, så för att trivas med tjänsten är det en förutsättning att du är social och samarbetsvillig.Du har goda IT-kunskaper och är en van användare av Excel.Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande och internationell miljö.Företaget är ett världsledande IT-företag, beläget nordvästra Stockholm.Tjänsten är ett längre konsultuppdrag med start omgående. Ansökan: Låter det intressant?Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!Kelly Financial Resources är specialister på HR-lösningar inom ekonomi och finans.Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00