Inköpsassistent sökes av Adecco i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adeccco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Inköpsassistent sökes av Adecco i Södertälje Arbetsuppgifter Som assistent på en inköpsavdelning ansvarar du för orderadministrationen för leveransbevakning och fakturahantering.Du registrerar inköpsorder och skriver ut kontrakt efter koncept.Vid behov kan du komma att samla in uppgifter som underlag för utredningar och statistik.Även vissa enklare inköp efter instruktioner från inköpare ingår, liksom diverse administrativt kontorsarbete.Erfarenhet Vi önskar att du har erfarenhet av administration och att du har arbetat med inköp.Du behöver ha en ekonomiutbildning på gymnasienivå, eller motsvarande.Goda kunskaper i Office-paketet krävs, och det är meriterande om du också har erfarenhet av Spira. Mycket goda kunskaper i engelska krävs.Personliga egenskaper Du behöver ha en god organisationsförmåga och tycka om att administrera och arbeta med siffror.Du är prestigelös och initiativtagande och har lätt för att samarbeta.Detta erbjuder Adecco dig Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag och attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Fakta om anställningen Anställningen startar omgående.Du blir anställd på Adecco som ambulerande konsult.Lönen består av en fast del och en rörlig del.Rekryteringen sker löpande.Ansökan sker via vår hemsida www.adecco.se

Sammanfattning

Liknande jobb


9 januari 2025

9 januari 2025

Operativ inköpare

Operativ inköpare

9 januari 2025

9 januari 2025