OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker dig som har någon tidigare erfarenhet ifrån inköpsarbete och som är intresserad av att arbeta för vår uthyrningsverksamhet hos en av vårra större internationella kunder i Mölndal. Som inköpsassistent kommer du att arbeta med verifiering av inkomna kostnader från leverantörer i enlighet med gällande avtal, skapa inköpsordrar i SAP, följa upp att alla kostnader är inlagda i systemet innan periodens slut samt att ta kontakt med leverantörer då kostnader inte matchar uppskattat resultat. Erfarenhet från affärssystemet SAP är meriterande.Goda kunskaper i det engelska språket samt i MS Office är ett krav. Som person skall du vara noggrann, duktig på att administrera samt ha förmågan att snabbt ta tll sig nya arbetsuppgifter.Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.Start: Omgående Period: T.o.m. mars, med goda möjligheter till förlängning.Urvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer.