OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Nu söker Maxkompetens en inköpsassistent till vår kund i Falkenberg.
Som inköpsassistent kommer du att arbeta i team med företagets inköpare och assistera med löpande uppgifter såsom sortimentplanering och uppföljning och bevakning av ordrar.
Uppdraget är på heltid med start omgående och löpande under juni-augusti.
Din profil
Du har arbetat med liknande arbetsuppgifter och vi tror att du har en ekonomisk utbildning.
Som person är du kommunikativ, flexibel och prestigelös.
Du är handlingskraftig, duktig på att förhandla och driven.
Start: Omgående
Ort: Falkenberg
Lön: Enligt kollektivavtal, timlön
Omfattning: Heltid, juni-augusti
Rekryteringen sker löpande så skynda dig att skicka in din ansökan till oss. Välkommen!
Om oss
Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111