OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Här väntar ett viktigt och meningsfullt projekt i en inspirerande miljö! Om du har erfarenhet av arbete kring leverantörer och inom regelefterlevnad tror vi att den här tjänsten kan vara något för dig!
Om tjänsten
Vi söker efter en strukturerad inköpsassistent till vår kund som är ett välkänt och framgångsrikt företag inom bilindustrin. Tjänsten är placerad i Göteborg men det kommer ges viss möjlighet till distansarbete.
Dina arbetsuppgifter
Här kommer du ha en operativ roll där du stöttar med en rad administrativa arbetsuppgifter.
Rollen går ut på att se över företagets tredjepartsleverantörer för att kunna identifiera potentiella risker, främst ur ett GDPR-perspektiv men även kopplat till ekonomiska kostnader. Du driver arbetet framåt själv men har kollegor att bolla med vid eventuella behov. Rollen kan komma att utvecklas med fler/andra uppgifter.
Dina egenskaper
Vi tror att du som söker är en analytisk och kommunikativ person som trivs i en roll där du får samarbeta över flera kontaktytor men samtidigt också självständigt. Du är målinriktad, strukturerad, effektiv och ser till att uppgifter blir gjorda i tid. Du kan därtill även arbeta proaktivt, Vidare är du väldigt driven och nyfiken på att ta dig an nya uppgifter.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Relevant utbildning
Erfarenhet av arbete med leverantörer/regelefterlevnad
Kunskaper inom Officepaketet (Excel, Powerpoint, Word)
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, på svenska och engelska
Plus i kanten:
Erfarenhet av att arbeta med leverantörer inklusive bedömningar, databearbetningsavtal (DPA) och dataöverföringsriskbedömningar (DTRA)
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2022-09-23 med chans till förlängning. Tillträde 2022-03-28.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Du kan också kontakta ansvarig rekryterare på jennifer.walder@perido.se Ange tjänsten referensnummer 33004 i ämnesraden. Du kan även nå henne på 070-467 95 72.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.