Inköpsassistent - Sollentuna

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en inköpsassistent till ett kundföretag i Sollentuna. Företaget arbetar med att designa och tillverka komponenter till telecomindustrin. Tjänsten som inköpsassient innebär att du kommer arbeta med att lägga inköpsorder i systemet samt följa upp och bevaka leveranserna. Tjänsten innebär även en hel del leverantörskontakter via telefon. Som person är du noggrann, självständig och stresstålig samt har lätt för att samarbeta. För tjänsten krävs gymnaseutbildning, kunskaper i MS Office samt vana av inköpshantering. Det är meriterande med kunskaper i affärssystemet Pyramid och viktigt att du har god engelska i såväl tal som skrift. Tjänsten är ett uppdrag på heltid med goda möjligheter till anställning för rätt person. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar ej emot ansökningar via brev.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 16 maj 2008
  • Ansök senast: 29 maj 2008

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Projektinköpare

Projektinköpare

27 november 2024

27 november 2024