INKÖPSASSISTENT TILL CITY

INKÖPSASSISTENT TILL CITY

Arbetsbeskrivning

Om företaget
För vår kunds räkning söker vi just nu en inköpsassistent, ett konsultuppdrag på 3-6 månader.

Dina arbetsuppgifter
Som inköpsassistent kommer du att avbelasta inköpsrelaterade arbetsuppgifter från andra roller inom bolaget, främst inom IT. Mer specifikt kan det innebära:
• Sköta administrativa inköpsuppgifter
• Lägga order
• Leveransbevakning
• Hantera avvikelserapporter
• Returer och reklamationer
• Registervård

Din profil
Det är meriterande om du sedan innan har arbetat som inköpsassistent och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Eftersom du verkar inom IT-området är du van att hantera olika e-handelsplattformar och har grundläggande förståelse för hårdvarutrustning (datorer, telefoner, bildskärmar etc). Du bör ha en förståelse för B2B. Du är serviceinriktad och van att besvara interna förfrågningar. Vidare har du en bakgrund inom IT-support eller upphandling.

Det är viktigt att du är en person som är framåt och har ett eget driv. Du ska vara en fena på service och administration. Vidare är du en person som värdesätter att gå till arbetet och bidra med din positiva och glada personlighet.


Framgångsfaktorer
• Tidigare erfarenhet som inköpsassistent
• IT-intresse
• Bakgrund inom IT-support
• Framåt, serviceinriktad

Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer!

Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab).

Ansökan
START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
PLACERING: Stockholm, city
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Hanna Eriksson 072-230 99 89
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-02-26

Denna tjänst är en hyra, där du är anställd hos oss på Resultat. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då uppdraget ska tillsättas inom kort. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Hanna Eriksson, 072-230 99 89

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Resultat AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2021
  • Ansök senast: 26 februari 2021

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024