OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av att arbeta med administration och är nyfiken på industribranschen? Just nu söker vi på Manpower en kommunikativ person som är en hejare på samarbete till rollen som Inköpsassistent hos Epiroc. Är det du? Skicka in din ansökan redan idag!
Det här är ett konsultuppdrag som varar sex månader med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos Epiroc.
Arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du bland annat att säkerställa god kundservice internt och externt samt agera stöd till inköpsavdelningen. Du kommer att arbeta på ett marknadsledande, globalt och innovativt företag i Örebro som är verksamt inom industribranschen.
Mer specifikt kommer du att:
* agera stöd till inköpsavdelningen
* skapa långsiktiga samarbeten
* göra uppföljningar av offerter
* viss orderhantering och offertförfrågningar
* intern support
Är du rätt person för jobbet?
Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med administration. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Du har en god datorvana och kan kommunicera obehindrat på engelska i tal och skrift. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av logistik, inköp och industribranschen.
Sök tjänsten idag!
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Elin Segerstedt via e-post: Elin.segerstedt@manpower.se
Vi ser fram emot att höra från dig!
Arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du bland annat att säkerställa god kundservice internt och externt samt agera stöd till inköpsavdelningen. Du kommer att arbeta på ett marknadsledande, globalt och innovativt företag i Örebro som är verksamt inom industribranschen.
Mer specifikt kommer du att:
* agera stöd till inköpsavdelningen
* skapa långsiktiga samarbeten
* göra uppföljningar av offerter
* viss orderhantering och offertförfrågningar
* intern support
Är du rätt person för jobbet?
Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med administration. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Du har en god datorvana och kan kommunicera obehindrat på engelska i tal och skrift. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av logistik, inköp och industribranschen.
Sök tjänsten idag!
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Elin Segerstedt via e-post: Elin.segerstedt@manpower.se
Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.