OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad och administration. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi strävar efter att vara en av branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en inköpsassistent till ett kundföretag i märsta. Företaget är en global utvecklare av kontrollsystem för industriella fordon. Dina arbetsuppgifter blir att orderadministrera, skapa inköpsordrar och utforma leveransplaner. Vidare kommer du att ansvara för leveransbevakning, leverantörskontakter samt leveransplaner från kund. Du kommer även att vara behjälplig vid uppdatering av artikelregister och instansning av priser. Vi tror att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter samt har goda kunskaper i engelska och Excel. Vidare tror vi att du har gymnasieutbildning och har du arbetat i affärssystemet Navision så är det meriterande. Som person ser vi gärna att du är noggrann och strukturerad samt att du är servicemedveten och utåtriktad. Vi kommer löpande kalla till intervju så skicka din ansökan snarast möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719