OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår uthyrningsverksamhet söker vi nu inköpsassistent för uppdrag på ett företag i Fagersta. Uppdraget beräknas starta omgående! Fokus i arbetet ligger på att skapa och bevara affärsmässiga relationer samtidigt som arbetsuppgifterna hanteras med precision. Vi söker en effektiv och taktfull kommunikatör med en hjälpsam attityd och god förmåga att strukturera sitt arbete. Detaljarbete är en viktig del i arbetet och de måste hanteras snabbt och korrekt. Det här är ett jobb för dig som tycker om att alla dagar är olika, speciellt avseende de personliga interaktionerna, men ändå gillar att hantera arbetsuppgifter av mer repetitiv natur. Arbetsuppgifterna kommer bland annat att bestå av: -Arbeta med flödet av inleverans av material. -Orderhantering. -Offertpriskontroll. -Fakturakontroll. -Kontakt med leverantörer. -Skapa prislistor. -Ta emot inköpsanmodan. Krav är att du tidigare har arbetat som inköpsassistent alternativt säljsupport. Datorvana och kunskaper i engelska är ett krav. Som person är du en problemlösande, lyhörd och kommunikativ. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Urval och intervjuer sker löpande. Uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Du är välkommen med din ansökan redan i dag!