OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare administrativ erfarenhet och vana att hantera många informationsflöden? Nu söker dig som vill arbeta som administrativt stöd med särskilt fokus på leverantörsregistrering hos vår kund i centrala Stockholm. Välkommen med din ansökan redan idag - urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett ledande bolag inom drivsmedelsbranschen med kontor i fräscha lokaler i centrala Stockholm. De söker nu ett administrativt stöd till sin inköpsavdelning. Inköpsavdelningen består i dagsläget av 9 stycken personer placerade i Stockholm och Göteborg. Avdelningen präglas av en god sammanhållning där teamet alltid försöker hjälpa varandra och värdestätter att ha roligt tillsammans på jobbet.
Uppdraget är med start omgående och sträcker sig till och med 2023-12-31. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Att via telefon och mejl guida leverantörerna hur de registrerar sig i inköpsportalen.
- Kvalitetskontrollera registrerade leverantörsuppgifter och föra över dessa till andra affärssystem (M3, Maximo).
- Säkerställa, uppdatera och underhålla masterdata (grunddata) för leverantör i våra affärssystem.
- Utföra administrativa uppdateringar i inköpssystemet.
- Hantera andra inkommande samtal och e-post från leverantörer och interna kontakter.
VI SÖKER DIG SOM
- Har e gymnasieutbildning eller annan kompetens/erfarenhet som uppväger gymnasiekompetens
- Tidigare arbetslivserfarenhet (1-3 år)
- Erfarenhet av administrativt arbete (1-3 år)
- Goda kunskaper i Excel och MS Office
- Talar och skriva svenska och engelska obehindrat, då den interna och externa kommunikationen sker på bägge språken
- Har en vana att arbeta med många parallella informationsflöden
- Har lätt för att sätta sig in i nya rutiner och processer
#
Vi söker dig som är
* Strukturerad, noggrann samt har ”öga för detaljer”
* Är en god kommunikatör
* Agerar proaktivt och är självgående
#
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, ca 08-17
* Placering: Kungsholmen, Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231