Inköpsassistent till samarbetspartner i Hallsberg

Inköpsassistent till samarbetspartner i Hallsberg

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning
Brinner du för inköp och leverantörsrelationer? Vill du arbeta i en stabil organisation och komma till en utvecklande roll? Då tror vi att du är rätt person att ansöka till rollen som inköpsassistent hos vår samarbetspartner!

Du kommer att tillhöra ett utav vår samarbetspartners inköpsteam i Hallsberg, vilket innebär ett nära samarbete med ditt team men även med övriga inköpskollegor.

Som inköpsassistent har du ett stöttande ansvar för att planera och styra varuflödet. Du arbetar för att säkerställa att dina leverantörer levererar enligt avtal. Du agerar affärsmässigt i dina möten med människor och arbetar proaktivt genom uppföljning, analys och kravställning.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Beställa varor i rätt kvantitet i rätt tid
• Systemunderhåll och registervård
• Avvikelsehantering
• Informera, kommunicera och supporta den övriga organisationen i inköpsrelaterade frågor
• Följa upp inköp och ta emot orderinkännande
• Ta emot beställningar och leveransbevakning

Krav på person
Du som är strukturerad i ditt arbetssätt och drivs av att arbeta mot deadlines kommer att trivas i rollen. Du är bra på att skapa goda relationer och du har lätt för att arbeta med människor på olika nivåer. Din förmåga att visa förståelse för hur en fråga kan vara en del i ett större sammanhang gör att du kommer visa på goda resultat.

Vi tror att du som söker har en relevant utbildning och/eller lämplig erfarenhet inom liknande områden eller bransch. Du har goda datakunskaper och du kan formulera dig obehindrat i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.

Övrigt
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag – fredag, kontorstider
Tillträde: Omgående enligt överenskommelse
Ort: Hallsberg


Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 april 2021
  • Ansök senast: 24 maj 2021

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023