OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Tjänsten Vi söker en inköpsassistent[till ett[företag i spånga. Företaget har totalt 55 anställda och på inköpsavdelningen där du kommer att ingå arbetar 7 personer.[Du kommer att[arbeta i en bred roll som inköpsassistent med blandade uppgifter på inköpsavdelningen.[[[ [ Arbetsuppgifter * Orderregistrering * Leveransbevakning * Förtullning * Reklamationshantering * Uppläggning av artiklar Erfarenheter * Gymnasieutbildning och gärna en påbyggnadsutbildning inom inköp * Minst 2 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter * Erfarenhet från tullhantering är meriterande * Erfarenhet från Jeeves är meriterande * Flytande Engelska i tal och skrift Som person är du serviceinriktad, flexibel och trivs med att arbeta i team tillsammans med andra. Du är inte rädd för att ta egna initiativ och är självgående i ditt sätt att arbeta. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar per brev.[
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719