Inköpsassistent till spännande bolag inom klädbranschen

Arbetsbeskrivning

Inköpsassistent
Base of Trade AB är en arbetsplats med engagerade och stolta medarbetare. Här arbetar alla mot samma mål och tillsammans.

Arbetet som inköpsassistent sker både självständigt och i samarbete med andra. Vi ser därför gärna att du är en trygg person med vana av att arbeta och kommunicera med olika typer av människor men som också besitter förmågan av att arbeta effektivt på egen hand.

I dina arbetsuppgifter ingår:

• Orderhantering och uppföljning

• Skeppningsbevakning/logistik

• Leveransbevakning från order till slutleverans

• Kontroll och godkännande av prover

• Kommunikation med inköpskontor samt kunder

• Produktutveckling och design

• Fakturering och bankinbetalningar

• Övrigt förekommande kontorssysslor

Du kommer att vara en viktig del i ett litet team och i nära samarbete med arbetsledare. Att du vill hjälpa till med allt som behövs göras oavsett arbetsuppgift är en inställning som gör att du kommer att trivas på jobbet.

Uppdragsgivare: Base of Trade AB

Ort: Solna, Stockholm

Omfattning: Heltid

Sista ansökningsdag: 14 december 2017

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Ansök via www.randstad.se

För information: Hannah Sandström 0733-434 534

Kvalifikationer:

Vi söker dig som har relevant utbildning som inköpsassistent inom klädesbranschen, t ex från Tillskärarakademin eller motsvarande alternativt har en gedigen erfarenhet som inköpsassistent med motsvarande arbetsuppgifter inom branschen.

För att lyckas i rollen är du noggrann och engagerad i ditt arbete. Då en stor del av arbetet innebär att vara kontaktperson mellan kund och leverantör krävs en god social förmåga. Du har lätt att hantera olika affärssystem och program och har du kunskap inom MAMUT är det meriterande.

Vidare kan du uttrycka dig väl både muntligt och skriftligt på svenska och engelska.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 28 november 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023