Inköpsassistent till spännande uppdrag hos bank

Arbetsbeskrivning

Inköpsassistent till spännande uppdrag hos bank
Skulle du beskriva dig som kommunikativ och ansvarsfull? Tycker du om att arbeta självständigt såväl som i samarbete? Då har Randstad rätt uppdrag för dig. Vi söker just nu en inköpsassistent till vår attraktiva kund i Solna. Låter detta som en tjänst för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan till oss redan idag!

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Solna

Omfattning: Heltid, för start i oktober och med uppdragslängd 5 månader, eventuell chans till förlängning.

Arbetsbeskrivning:

Här välkomnas du till ljusa och fräscha lokaler mitt i Solna. Som inköpsassistent hos oss kommer du att sitta som operativ inköpare och assistera inköpare i diverse uppgifter. Du kommer vara inköparens högra hand där administration av olika slag kommer vara de främsta uppgifterna är särskild inköpshantering samt förhandlingar av lättare slag. I närheten av kontoret finner du även Mall of Scandinavia med alla dess möjligt butiker och caféer.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Driva egna inköpsprojekt och enklare förhandlingar.
• Skriva och upprätta avtal.
• Dokumentera och arkivera material.
• Stötta teamets inköpare med administration.
• Kund och leverantörskontrakt.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Akademisk utbildning inom ekonomi, inköp eller liknande.
• Minst 1 års erfarenhet från liknande roll.
• God datorvana samt färdigheter i MS Office paketen.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du resultatorienterad och nyfiken. Det underlättar då du gärna tar initiativ och landar dina projekt på ett såväl effektivt som kvalitativt sätt. På så sätt hittar du också nya vägar och stimuleras i ett självständigt arbetssätt. Men visst trivs du också i lag med andra, faktum är att de allra flesta nog skulle beskriva dig som utåtriktad och bra på kommunikation. Har du dessutom en positiv inställning, förmåga att ta ansvar och intresse för teknik? Då kommer du att trivas hos oss.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-10-22 Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Olivia Ljungbäck | olivia.ljungback@randstad.se [ mailto:olivia.ljungback@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 22 september 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Startegisk inköpare mekanik

Startegisk inköpare mekanik

31 oktober 2024

Junior Planner to Assortment

Junior Planner to Assortment

31 oktober 2024

31 oktober 2024