Inköpsassistent till stort läkemedelsföretag

Inköpsassistent till stort läkemedelsföretag

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig som har något års erfarenhet som order- eller inköpsassistent, som vill arbeta på ett stort bolag och jobba brett inom organisationen.

Vår kund som är ett stort läkemedelsföretag behöver nu dig att hantera inköpsorderflödet. Kontoret är beläget i Solna men för närvarande mycket hemarbete. Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader.

Mer om tjänsten och arbetsuppgifter:

- Vara huvudkontaktperson för indirekt material och dess inköp
- Ha ett nära samarbete med regionala team i Prag och Limerick
- Uppföljning med leverantörer gällande frågor om bland annat fakturor och betalningar
- Skapa rapporter för uppföljning av bland annat leveranser


Lämplig bakgrund

För att lyckas i rollen bör du vara strukturerad, serviceinriktad och lagspelare. Ha något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och bör ha förståelse för indirekta utgifter, finansiering, fakturering och leverantörshantering. Arbetat i system och gärna SAP. Utbildning i ekonomi eller liknande från högskola eller universitet samt flytande i svenska och engelska i tal och skrift.

Ansökan

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel:Inköpsassistent till stort läkemedelsföretag

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2021
  • Ansök senast: 9 juli 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023