OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ValueOne söker en inköpsassistent för ett konsultuppdrag hos ett företag i Stockholm. Uppdraget ska tillsättas snarast och löper till årsskiftet.
Om rollen
I rollen kommer du att ha en administrativ roll och arbeta i nära samarbete med inköpare samt ingenjörer och arbetsledare från mekaniska verkstaden. Du ska även hjälpa till på fastighets- och distributionsavdelningen. På sikt ser vi också ett ökat samarbete med inköpsassistenter inom andra avdelningar på företaget.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Ta in offerter inför kommande inköp samt skapa rekvisitioner inför inköp Fakturahanteringen Hantering av arbetsorder Arbeta med tidsedlar från inhyrda entreprenörer Enklare inköp
Erfarenhet och kompetens
Vi söker dig som har 3-5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta i en teknisk miljö. Rollen kräver därför en viss teknisk förståelse, företrädesvis inom mekanik, hydraulik, el och automation samt viss inköpserfarenhet inom området. Som person har du lätt för att samarbeta och kommunicera med personer på alla nivåer och vi ser gärna att du är van vid att arbeta i en snabbrörlig organisation där inte alla parametrar och rutiner är satta. Uppdraget kräver kunskaper i MS Office.
Ansökan
Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Olof Widmark på telefon: 070-786 80 99.
ValueOne är specialister inom supply chain management, inköp och logistik. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning av inköp- och logistikkonsulter, rekrytering av inköpare och logistiker samt utveckling av företags supply chain verksamheter vad avser strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.