Inköpsassistent till Upplands Väsby

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Till en av våra kunder i Upplands Väsby söker vi nu en inköpsassistent. Du kommer bli en viktig del i ett trevligt team och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. [ Tjänsten Tjänsten är en hyr först, anställ sedan vilket innebär att du till en början arbetar som konsult via Placera Personal för att sedan gå över till en anställning hos kundföretaget. [ Arbetsuppgifter Som inköpsassistent kommer du att arbeta i en grupp på tre personer där du stöttar inköparna i deras dagliga arbete och du kommer att ha mycket omväxlande arbetsuppgifter. Som inköpsassistent kommer du att arbeta med bland annat: [ . Att administrera hela försörjningsprocessen operativt. . Dokumentera priser och avtal. . Göra beställningar, leveransbekräfta och leveransbevaka. . Ansvara för inköp av tjänster och kontorsmaterial. För att vara aktuell för denna tjänst hos vår kund ser vi att du har: [ . Gymnasieutbildning och gärna påbyggnad inom inköp/logistik. . 2 års erfarenhet av frakt, tull och infrastathantering. . Erfarenhet av operativt inköp. . Goda kunskaper i engelska. . Goda datakunskaper. För att passa i rollen som inköpsassistent är du noggrann, har förmåga att strukturera upp ditt arbete och har hög servicenivå och stresstålighet. Du ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Ett brinnande intresse för att optimera varuflödet värdesätter vi högt. Om du är intresserad av tjänsten tveka inte att skicka in din ansökan omgående! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Som medarbetare i vår uthyrningsverksamhet erbjuder vi dig varierande uppdrag hos kunder inom olika branscher. Vi är måna om att våra medarbetare ska trivas och kompetensutvecklas med sina uppdrag, något som vi vet skapar trygghet och engagemang.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 24 september 2010
  • Ansök senast: 24 oktober 2010

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Purchaser

Purchaser

26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024