Inköpsassistent till vår kund i Eskilstuna

Inköpsassistent till vår kund i Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Just nu söker vi en inköpsassistent till vår kund i Eskilstuna. Dina dagliga arbetsuppgifter kommer att bestå utav kontinuerlig kontakt med leverantörer, inköp och beställning av produkter, planering och balansering av lager mot efterfrågan, samt bokning av infrakt och utfrakt. I din roll är du även administrativ support till säljare på företaget. Du arbetar tätt med både kollegor internt samt partners externt för att hålla flödet balanserat och kostnadseffektivt.

Tjänsten startar omgående. Detta är en rekrytering då du blir direkt anställd av vår kund. Arbetstiderna är 08:00-17:00 måndag till fredag.



Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjun.

Din profil
För att lyckas i tjänsten behöver du ha ett eller ett par års erfarenhet av arbete på en inköpsavdelning som Inköpare eller Inköpsassistent. Du behöver ha erfarenhet från prisförhandlingar, kunskap om att leta efter och utvärdera potentiella leverantörer, snabbt kunna sätta dig in i ett behov samt offertarbete och avrapportering. Erfarenhet av att manuellt skriva inköpsorders och avtal är ett plus.

Kunskaper i Officepaketet och Outlook är krav, erfarenhet att arbeta i Microsoft Dynamics är meriterande. Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.

Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga samt att du är administrativt lagd. Som person är du lyhörd inför uppgiften och har viljan att hjälpa till. Vi ser även att du är social och kommunikativ samt gillar ordning och reda.


Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Siri Hågefalk på telefon 076-869 30 58 eller siri@2complete.se




Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt
Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Sökord: Inköpare, Inköpsassistent, Inköp

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2021
  • Ansök senast: 28 februari 2021

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023