OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att arbeta med inköp och fakturahantering? Trivs du i en social miljö? Vill du tillhöra ett trevligt och ambitiöst gäng? Då kan du vara den vi söker.
Om uppdraget
Som inköpsassistent kommer du tillhöra en avdelning med närmare 90 medarbetare varav två personer har denna roll som Inköpsassistent. Hos vår kund råder en positiv arbetsmiljö där medarbetarna stödjer varandra och främjar ömsesidig utveckling. Att vara en del av detta team innebär att du får arbeta i en väl fungerande och stöttande miljö, där alla uppmuntras att växa. Kunden erbjuder frihet under ansvar och variation på arbetsuppgifter inom ramen för rollen. Uppdraget är i första hand ett år men möjlighet till förlängning finns.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
* Orderhantering
* Fakturahantering
* Administration kopplat till inköp
* Stötta gruppen i olika frågor
Erfarenhet
* Tidigare erfarenhet av order- och fakturahantering
* Tidigare erfarenhet av inköp
* Goda kunskaper i Excel
* Flytande svenska och god engelska
Om Jefferson Wells
Jefferson Wells är ett av Sveriges största konsultbolag för chefer och specialister. Vi samarbetar med företag, myndigheter och organisationer inom privat och offentlig sektor i hela Sverige. Som konsult hos Jefferson Wells är din karriär och utveckling alltid i fokus, och vi har gedigen kunskap inom just ditt område. Du kan anta uppdrag antingen som anställd konsult eller genom ditt eget företag.
Kontaktuppgifter och ansökan
För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Ingrid Carlman via e-post: ingrid.carlman@jeffersonwells.se. Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Övrig information
Tillsättning: maj 2024
Uppdragslängd: maj 2025, möjlighet till förlängning finns
Placeringsort: Uppsala
Typ av anställning: Konsultuppdrag 100% onsite, flex