OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en inköpsassistent till växande bolag i Kallebäck, Göteborg! Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och tjänsten sträcker sig fram till januari 2023 men möjlig förlängning.
Sök rollen redan idag då intervjuer sker löpande!
Om tjänsten
I rollen som inköpsassistent arbetar du i ett härligt team av inköpare där du stöttar det dagliga arbetet. Här blir du en del av ett bolag som växer så det knakar med en spännande resa framöver. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara;
Svara på mejl och frågor om leverans.
Orderbekräftelser.
Leveransbevakning.
Leverantörskontakter och tullkontakter.
Omköpsordrar.
Aviseringsförseningar.
Vem är du?
För att lyckas i denna roll ser vi har du har erfarenhet av inköp i någon form. Kanske är du nyexaminerad inom inköp/logistik eller ekonomi och har sen tidigare haft praktik inom inköp. Har du erfarenhet av textilkunskap ser vi det självklart som ett plus. Du har god datorvana sen tidigare och behärskar Officepaketet. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från inköpare och kontorsassistenter till logistiker och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.