OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Inköpsassistent/artikelvårdsansvarig på Ullareds Lantmän arbetar du med företagets inköp av det ordinarie sortimentet inom alla produktavdelningar. Från att skapa beställningspunkter till framtagandet av inköpsorder i affärssystemet till att få iväg order till leverantör. Du håller koll på när varor börjar ta slut och när olika beställningar bör läggas. Du assisterar även de inköpsansvariga vid upplägg av nya artiklar till inköpsorder samt publicering på företags E-handelssida med allt vad det innebär. Tjänsten kräver att man har kontakt med företagets olika leverantörer.
Tjänsten inbegriper även ett ansvar för artikelvård med arbetsuppgifter såsom spärra artiklar, produktgrupper, rensa utgångna artiklar, uppdatering av priser, vikter, texter, EAN-koder, leverantörer etc.
Vi ser helst att du har någon form av tidigare erfarenhet inom Inköp och/eller Artikelvård. Du är strukturerad och utför ditt arbete med god kvalitet. Tjänsten kräver att du har en god datorvana samt god erfarenhet inom Excel. Vi arbetar med Pyramid som affärssystem. Stor vikt kommer att läggas vid din personlighet och att du passar in i gänget.
Tjänsten är heltid, 100%. Arbetstid vardagar 07.00-16.00. Lön enligt ök.
Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Joakim Blücker som nås via telefon: 0346-30020.
Ansökan med CV och personligt brev skickas snarast till anna@ullaredlantman.se. Urval sker löpande. Ange gärna löneanspråk